tisdag 14 december 2010

Familj

Jag och min systerdotter Alma. Första gången jag var barnvakt. Måste säga att jag faktiskt var lite nervös... Hon blev lite ledsen när Maria gick (min syster), men det löste sig jätte bra och vi hade det väldigt mysigt :)


Jag måste bara få skryta lite om denna bedårande ungen! Min systerdotter Alma, som jag och Maria lämnade utan uppsyn i några minuter. Då hade hon hunnit hitta min necessär med mitt smink... Vet inte om själva tanken var att måla sig snyggt, men hon lyckades i alla fall "to put some make-up on her face".

måndag 6 december 2010