Jag måste bara få skryta lite om denna bedårande ungen! Min systerdotter Alma, som jag och Maria lämnade utan uppsyn i några minuter. Då hade hon hunnit hitta min necessär med mitt smink... Vet inte om själva tanken var att måla sig snyggt, men hon lyckades i alla fall "to put some make-up on her face".
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar