Detta var varat rum i Leticia. Kackerlackor och myror pa golvet och rattor i taket. Jatte mysigt..
Sahar sag vart kok ut i Leticia. Vi bodde i en kyrka.
Detta ar forsta hamburgerfesten. Du bjuder vi barn pa hamburgare.
Barnen i var by i Peru. Byn heter Chineria och det var trevligt dar. Fullt med indianer! Vi sov aven over dar i hangmattor,
Detta ar jag coh var guide pa djungelvandringen.
Pa djungekvandringen matade vi doskalleapor!
Pa djungelvandringen kunde vi aven bada i en insjo. Det var minst 30 grader i vattnet. Fanns pirayor och elektriska alar i vattnet. En piraya bet Victoria ;D
Lisen och en sengangare.
Detta ar hela var grupp. Tyvarr ar det vissa som har akt hem nu...
Andra hamburgerfesten. Over 100 barn.
Har ger jag en hamburgare till en liten tjej.
Vi har avrit ute pa en klubb och dansat salsa.
Jag har hallt i en oselot.
Vi har lekt prastens lilla kraka.
Denna skolan var ja med och byggde i Chineria, Peru. Detta ar invigningen och resultatet!
Jag och guvenronen i Leticia.
Barnfest. 1000 barn som vi tog med till en vattenpark och badade med.
Vi pa vattenparken.
Vi gav ocksa bort skolmaterial till barnen som ska borja skolan.
Resten av bilderna far ni se nar jag kommer hem!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar